Sunday 22 September 2013

BE HUMBLE, LOOK AT HIS HUMBLEBEE.

Lagi sekali myvi ditampilkan. HumbleBee, nama diberi. Sungguh humble tapi bergaya. Percaya lah. Mata anda takkan berganjak dari sportrim nya jika anda peminat VOSSEN seperti saya. Hehe. Okay, antara ciri ciri HumbleBee 
  • MyHumbleBee  
  • Myvi sxi 1.3 tahun 2012
  • Vossen CV3 17'' 9jj et 25 all around
  • Tayar 205/40

 Boleh ceritakan serba sedikit pasal sejarah kereta ni?
"Kereta ni mula berkhidmat dengan saya pada Sept 12. Mula mula tengok kereta standard rasa macam tak best pulak. Mulalah jinak2 cari rim. 1st pkai 15 8jj. Time tu just biase biase je. Hinggalah terjebak dengan dunia stance ni melalui media massa. Sikit cari kawan. Cari ilmu sikit sikit. Follow group stance. Then terus setup hellaflush style."

"Bila dah terjebak secara automatik niat hati nk upgrade. So try dengan kelebaran rim dan offset yang lebih extreme dan sekarang try nafas dan seting baru utk myhumblebee. Sarung 17. Rim idaman setelah melihatnya dpasaran."

"Melihat culture stance di Malaysia yg unik membuatkan saya ingin mencuba. Dan diringi dengan sokongan kawan2 di sekeliling"


Apakah cabaran yang paling kuat pada anda?
 HATERS HATERS AND HATERS!
dan berhadapan dengan speedbump dijalan

Bahagian manakah dikereta anda yang memberi kepuasan MAKSIMUM?
 "Arc. Bile antara tayar dan fender tiada ruang. Nampakkan kereta fitted. Ngam2 soii. hee"


 PESANAN ANDA KEPADA PEJUANG STANCER YANG LAIN?
"Be honest, be respect and be humble. Tiada label king dewa atau otai. Kita manusia berpijak dbumi yang sama. United"

Terima kasih banyak banyak kepada owner a.k.a my familia kerana sudi di review untuk blog tak seberapa ini. Di bawah ni antara photo setting lama yang di share kan oleh owner. Terima kasih kawan. ;)


 

1 comment:

  1. salam..tumpang tanya saya skang pakai rim 15 8jj tp just tuka sport spring sbb tu masih tk bape lowered yg saya idam idamkan.saya mahu tanya masa pkai rim 15 tu absorber ape pkai yer..leh info terperinci tak pada saya..saya mmng minat sangat stance culture ni..cume masih mncari budget jer..and satu chamber belakang tu bgi negative dengan plate negati chamber kan?? di mana saya nak cari..sbb biler time event usjh saya asyik trlepas jer..saya duk jb jer sbb tengok area jb rmai yg men stance culture tu yg timbul minat..ok thanks.

    ReplyDelete