Thursday 26 September 2013

QUDDIN IS A WIRA

Update lagi dan lagi. Oh yes! now nak update pasal sebuah Wira yang telah di STANCE kan. Diberi nama Quddin, fuhh agak unik namanya. Spesifikasi Quddin adalah seperti yang berikut.
  • Wira Aeroback menyarung bodykit Lancer Libero
  • Rim TE37 / Offset 0 
  • Lebar rim rear (9jj) front (8jj)
  • Tayar 185/55/15
  • Theme Rusty Style

Seperti biasa, ceritakan serba sedikit tentang sejarah kereta dan jenis modifikasi apa yang anda lakukan sebelum STANCE?
 "Kereta ni saya beli dari bapa saudara saya,sebelum ni saya cuma ikut trend jdm je. Enjin bernadikan enjin standardnya 4g15, lebih tumpu kepada hellaflush style dan aksesorinya."

Siapa yang mendorong anda untuk menyertai aliran STANCE?
 "Owner silabi labi luqman abdul rahman kita punya sifu."


Apa yang memberikan kepuasan kepada anda selepas melakukan modifikasi terhadap kereta anda?
 "Rasa puaslah tengok rim lebar2 dan dapat fitment yang diidamkan. Hehe. Tapi tak cukup lagi,nak kena rendahkan lagi tu. Masa tak ada lagi nak kasi paras lagi. Makin hari makin paras/rendah"

Nasihat untuk para pejuang stancer yang lain. Untuk yang baru menceburi mahupun yang telah lama.
 "Mahu pun yang baru ataupun yang dah lama sampai berkarat, jangan la kita mnjadi bodoh sombong dan sombong walaupun kita dah mnjadi retis yg dikenali oleh semua kaki2 stance seluruh Malaysia ataupun dunia. Jangan kedekut ilmu sebab kita pun bukan nya terus pndai dan tahu semuanya lau xtanya orang2 lama."


Itu dia antara perwira STANCE. Saya sangat setuju dengan nasihat yang diberikan oleh owner. Jangan jadi sombong :) Berilah tunjuk ajar, kelak nama anda juga akan sentiasa ada di mulut mereka. Terima kasih owner atas kesudian anda. Semoga terus menjadi perwira STANCE. UNITE WE STANCE :)

No comments:

Post a Comment